Το παραμύθι της βροχής

Σάββατο 4 Απριλίου 2015

Βραβείο 2015 Ελληνικού Τμήματος ΙΒΒΥ στη Νηπιαγωγό Μπετεινάκη Ελένη !



Στην κατάμεστη από κόσμο αίθουσα του Ινστιτούτου Θερβάντες, στην Αθήνα, ανακοινώθηκαν την Πέμπτη 2 Απριλίου 2015 και ώρα 19.00, από το Ελληνικό Τμήμα ΙΒΒΥ - Κύκλος του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου, τα ετήσια βραβεία του σε φυσικά πρόσωπα και φορείς, που με τη δράση τους προωθούν τη φιλαναγνωσία, καθώς και τα βραβεία για τη συγγραφή και εικονογράφηση λογοτεχνικών βιβλίων για παιδιά και νέους, έκδοσης 2014…

Στην ίδια εκδήλωση ανακοινώθηκαν οι ελληνικές υποψηφιότητες για τα Διεθνή Βραβεία Andersen 2015-2016, οι υποψηφιότητες για τo βραβείo Astrid Lingren και οι προτάσεις βιβλίων για τους τιμητικούς πίνακες της ΙΒΒΥ.
Τα αποτελέσματα ανά κατηγορία:
Βραβεία σε φυσικά πρόσωπα και φορείς:
1.Από φέτος το βραβείο σε εκπαιδευτικό πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης χωρίζεται σε βραβείο δασκάλων και βραβείο νηπιαγωγών.
Βραβείο σε Νηπιαγωγό, η οποία εισάγει με τους πιο ευφάνταστους τρόπους τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας στον κόσμο του παιδικού βιβλίου: το βραβείο απονέμεται στη νηπιαγωγό Ελένη Μπετεινάκη,  από το 10ο Νηπιαγωγείο Ηράκλειου Κρήτης.

Ελένη Μπετεινάκη - βιογραφικό !


"...Γεννήθηκα σε μια μικρή κωμόπολη του Ηρακλείου, τις Αρχάνες, και έζησα εκεί τα παιδικά μου χρόνια παρέα με «γιαγιάδες» που μου έλεγαν πολλές ιστορίες και παραμύθια. Ήθελα πάντα να παραμείνω παιδί κι έτσι σπούδασα Νηπιαγωγός και κατάφερα να συνδυάσω την αγάπη μου στα παιδιά και τα παραμύθια με τον καλύτερο τρόπο. Σαν μεγάλωσα… λίγο, είχα την ευκαιρία να ταξιδέψω πολύ και να γνωρίσω μέρη που είχα ονειρευτεί. Μου έμειναν  τόσες πολλές εικόνες που σήμερα πια, μπορώ να τους «γράφω» λόγια και να φτιάχνω τις δικές μου ιστορίες. Διαβάζω πολύ, αγαπώ τη θάλασσα και το… ποδήλατό μου. Η τύχη με έφερε κοντά στα βιβλία με τέτοιο τρόπο που μπορώ να διαβάζω οτιδήποτε κυκλοφορεί από την πρώτη του μέρα. Μ’ αρέσει πολύ το κουκλοθέατρο, παίζω αρκετά με κούκλες που φτιάχνω κι εγώ. Γράφω και «αφηγούμαι»  παραμύθια και ιστορίες . Αγαπώ πολύ την Ιστορία και την Λαογραφία και αρκετά από τα άρθρα μου δημοσιεύονται. 
Εδώ και 20 περίπου χρόνια δουλεύω σαν νηπιαγωγός και ασχολούμαι με την διοργάνωση εκδηλώσεων που αφορούν τα βιβλία και ιδιαίτερα τα παιδικά. Έχω κάνει αρκετές εκπομπές στην ΕΡΑ Ηρακλείου με θέμα το παραμύθι και με τον τίτλο  : «Μια φορά και …δυο καιροί» και εκατοντάδες δράσεις στο βιβλιοπωλείο « Δοκιμάκης», Ράλι Ανάγνωσης για 6 χρόνια, οι μικροί βιβλιοναύτες ( συμμετοχή μαζί με άλλη μια δασκάλα), δράσεις εθελοντικές πάντα στην Βικελαία Δημοτική Βιβλιοθήκη Ηρακλείου, με παραμύθια, κατασκευές και θεατρικό παιχνίδι, κ. α. Επίσης έχω κάνει εκπομπές από τον Δεκέμβριο του 2014 στο RαdioALMA 101,9 FM  των Βρυξελών, ημίωρες,  με θέμα το παραμύθι , που εκπέμπει για τα παιδιά των αποδήμων Ελλήνων σε όλο τον κόσμο στο Karamella FM. Αρθρογραφώ στην εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ και στο Portal : Cretalive.gr. με ιστορικά θέματα και για παιδικά βιβλία.  Η στήλη μου με «Τα παραμύθια του Σαββάτου »,στα παραπάνω έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, έχει αγκαλιαστεί από χιλιάδες αναγνώστες .
Κάθε Σάββατο στο blog μου : Ζητούνται Αναγνώστες και στον Πολιτισμό του Cretalive.gr, δημοσιεύονται οι απόψεις μου για παιδικά βιβλία που μου αρέσουν, από τον Οκτώβριο του 2013 μέχρι και σήμερα, ανελλιπώς  όλα τα Σάββατα, έχω γράψει για παραπάνω από 250 βιβλία. Επίσης δημοσιεύονται  και στην εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ  σε έντυπη αλλά και σε ηλεκτρονική μορφή. Από τον Δεκέμβριο του 2014 « τα Παραμύθια του Σαββάτου » έχουν την δική τους επίσημη σελίδα στον παγκόσμιο ιστό  που έχει σαν στόχο να πληροφορεί τον κόσμο για τα νέα των παιδικών βιβλίων, τις απόψεις μου για τα βιβλία , τους εικονογράφους και τους συγγραφείς και να γίνει μια από τις πιο ολοκληρωμένες σελίδες του διαδικτύου σε οτιδήποτε αφορά το παιδικό βιβλίο. 

Κάθε Σάββατο πρωί αφηγούμαι  δικά μου παραμύθια ή παραμύθια άλλων συγγραφέων  , «ζωντανεύοντας» πολλές κούκλες στο βιβλιοπωλείο  « Δοκιμάκης» στο Ηράκλειο Κρήτης με τη συμμετοχή πάρα πολλών παιδιών.

Σαν Νηπιαγωγός και από το 2003 που δουλεύω στο 10ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου, έχω φτιάξει δανειστική βιβλιοθήκη που λειτουργεί σε εβδομαδιαία βάση στα παιδιά από την αρχή μέχρι το τέλος της κάθε σχολικής χρονιά. Ένα σωρό δράσεις βοηθούν στην φιλαναγνωσία στο νηπιαγωγείο όπως εκπόνηση πολλών προγραμμάτων με θέμα πάντα τα βιβλία, συναντήσεις με γονείς, πρόσκληση συγγραφέων και εικονογράφων. Για το σχολικό έτος 2014 – 2015  ήδη υλοποιείται ένα πρόγραμμα που έχει εγκριθεί από την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση με τίτλο  :Του σκοινιού τα μανταλάκια ( με αφορμή το βιβλίο του Αντώνη Παπαθεοδούλου) με στόχο την φιλαναγνωσία και τα συναισθήματα.
Συμμετέχουμε στο πρόγραμμα φιλαναγνωσίας των εκδόσεων Ψυχογιός : Βιβλιοτρεχάλα στην φιλαναγνωσία και  στις «Βιβλιοδράσεις για μια αντιρατσιστική εκπαίδευση» των εκδ. Πατάκη.
Και σε ένα πρόγραμμα για την βια- τον ρατσισμό και την διαφορετικότητα σχεδιασμένο από μένα για το 10ο Νηπιαγωγείο  με τίτλο: « Ο τριγωνοψαρούλης στο λιμάνι του Ηρακλείου» με αφορμή τον γνωστό ήρωα των παιδιών.

Έχω έναν γιο, τον Φίλιππο και είμαι παντρεμένη με τον Αλέκο Δοκιμάκη

Η Μάγισσα Χρωματούσα είναι το πρώτο μου παραμύθι υπό έκδοση και θα κυκλοφορήσει τον Μάιο 2015…

Άλλες δράσεις:
Blog  :  http://zhtunteanagnostes.blogspot.gr/ 
Και  :http://10onipiagogioher.blogspot.gr/
Και η σελίδα   : http://taparamythiatousavvatou.gr/

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου